Hiša zelišč - Narava iz Vrhov

plošni pogoji

Splošni pogoji internetne trgovine Hiše Zelišč so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: ZEKom-1) in napisana na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Z internetno trgovino Hiše zelišč upravlja podjetje Master d.o.o. Sp. Idrija, Sr. Kanomlja 56, Sp. Idrija. Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici pod vložno št. 1/0140505/00, , matična številka: 5442176, davčna številka: SI62253468. Podjetje je zavezanec za DDV in si pridružuje pravico do sprememb pogojev poslovanja.

S svojo registracijo oziroma oddajo naročila uporabniki izrecno soglašajo s splošnimi pogoji poslovanja in vstopajo v pogodbeno razmerje s prodajalcem ter potrjujejo, da so sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja.

Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. V vsakem primeru prejmete takoj ali najkasneje v nekaj urah tudi potrditev naročila po elektronski pošti. Če potrditve naročila ne prejmete, pošljite e-mail na info@hisa-zelisc.si.

 

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

-          podatke o  podjetju (ime in sedež podjetja, matična številk, davčna številka, številka registra),

-          kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),

-          bistvene značilnosti blaga oziroma storitev

-          dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),

-          pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave/izvedbe),

-          vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

-          način plačila in dostave,

-          časovno veljavnost ponudbe,

-          rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)

 

Cene

 
Vse cene so v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene so redne ali akcijske s popusti. V primeru akcij je to posebej označeno.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, s spodaj navedenimi načini plačila.


Registracija in sklenitev pogodbe

Za nakup v spletni trgovini Hiše zelišč se je potrebno registrirati. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena ob potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S tem se kupec strinja s Pogoji poslovanja spletne trgovine Hiše zelišč.

 

Postopek naročila


1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tej stopnji ima kupec možnost v 24. urah preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Preklic naročila kupec pošlje na e-poštni naslov info@hisa-zelisc.si, kjer mora navesti številko nakupa, ki jo prejeme v sporočilu o nakupu.

Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov info@hisa-zelisc.si. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. Prodajalec nato naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Če obvestila ne prejmete pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč.

Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

2. Naročilo je odpremljeno
Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona ali e-pošte.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@hisa-zelisc.si.
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu. V obeh primerih pa morebitne dodatne stroške preklica naročila nosi kupec.

 

Postopek nakupa


1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in način plačila, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalca. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb »odstrani«) oziroma spreminjate količino.

 

2.korak– izbira načina in naslov dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki kliknite gumb »Registracija novega člana« in izpolnite obrazec za registracijo, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »registriraj se«.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Podatki računa«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov, izberite opcijo »Nov naslov«  in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku.

S klikom na »Naprej« pridete na stran, kjer morate izbrati med ponujenimi načini dostave:

- dostava na izbrani naslov

- osebni prevzem

Ko zaključite z izborom kliknite gumb »Naprej«

 

3. korak – plačilo

Izberite med načinom plačila:

-po povzetju ali

- po predračunu in kliknite na gumb »Nadaljuj«.

 

4. korak – pregled naročila

Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Zaključi naročilo«, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi način in naslov dostave ter način plačila.

Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Pred oddajo naročila lahko v meniju »postopek naročila« na desni strani popravite morebitne napake (spremenite naslov računa, naslov in način dostave ter način plačila).

Podjetje ima shranjene račune (sklenjene pogodbe o nakupu) in so dostopni na željo stranke.


Dostava


Vsi izdelki, ki so na zalogi so dostavljeni najkasneje v 5. delovnih dneh od oddaje naročila. Naročene izdelke vam na želen naslov dostavimo prek paketne distribucije General Logistic Sistem (GLS), Pošte Slovenije ali osebno, lahko pa jih prevzamete tudi sami. V primeru lastnega prevzema strošek dostave odpade.

Strošek dostave znaša 3,80 € z DDV. Ob naročilu nad 50,00 € vključujoč DDV, je dostava brezplačna.

Ob dostavi prek Pošte Slovenije in plačila po povzetju, mora kupec dodatno plačati provizijo Pošte Slovenije.


Plačila

 
Plačilo je možno

- po predračunu

- po povzetju.

 

Reklamacija

Kupec je dolžan takoj po prejemu blago skrbno pregledati, prešteti, ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljavec dolžan podpisati. O nepravilnostih je kupec dolžan v roku 24. ur obvestiti ponudnika na e-poštni naslov info@hisa-zelisc.si.

Na vse reklamacije odgovorimo v roku 8. dni, po prejemu obvestila na e-mail info@hisa-zelisc.si


Nepravilno ali poškodovano blago lahko kupec dostavi osebno na sedež podjetja ali ga na stroške ponudnika, pošlje v originalni embalaži. Ponudnik mu je dolžan nadomestiti poškodovano blago z novim.

Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo.

 

Pravica do odstop potrošnika od pogodbe


Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@hisa-zelisc.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik na lastne stroške prejeti artikel vrne  po pošti na naslov prodajalca: Master d.o.o. Sp. Idrija, Srednja Kanomlja 56, 5281 Sp. Idrija ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14. dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.

 

Stvarna napaka


Podjetje Master d.o.o. Sp. Idrija odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot.

Primernost blaga se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je00 bila napaka odkrita. V obvestilu o stvarni napaki mora natančneje opisati napako in prodajalc0u omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Omejitev odgovornosti


Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Uporabnik uporablja podatke na prodajalčevih spletnih straneh na lastno odgovornost. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na prodajalčevih spletnih straneh oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnih straneh prodajalca.
Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja.
Prodajalec zagotavlja ustrezno opremo le na svoji spletni strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Varovanje osebnih podatkov


Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in jih bo uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila ter obveščanja o novostih in akcijah ter ostalo
potrebno komunikacijo. V primeru, da informacij o akcijah, novih izdelkih,….kupec ne bo želel prejemati, mora to sporočiti na elektronski naslov info@hisa-zelisc.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Pravno obvestilo

Vsi podatki in fotografije izdelkov, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Hiše zelišč. Blagovna znamka in logotip sta last Hiše zelišč (Master d.o.o. Sp. Idrija, Sr. Kanomlja 56, Sp. Idrija).


Želimo vam prijeten nakup!
Ekipa Hiše zelišč